miercuri, 8 aprilie 2015

Hurricane Spin Mop in casa mea


Deoarece imi place sa cumpar cam tot ce se da la reclama la Televizor, noua mea achizitie pentru casa mea este mopul Hurricane Spin Mop.

Si sa iau rand pe rand ce am gasit in coletul care a venit foarte repede cu curierul:
- manerul pare de o calitate superioara, si ce-mi place la el este ca pot sa-l scurtez la o lungime ideala pentru mine, caci eu sunt scunda, nu-mi trebe un mo cu un maner de 1.2m
- mopul, care in reclama ti se pare mai mare, decat ceea ce primesti, insa este mult mai mare decat mopurile simple care le cumperi in supermarcet. Deci ai o arie de acoperirire foarte mare, si capul fiind rotativ "aluneca" mai usor. De absobat absoarbe destul de bine, acum la reclama zic ca absoarbe de zece ori greutatea lui, dar au sincer nu o sa stau sa cantaresc greutatea lui uscata, si dupa aia inmuiat in apa. Nu m-am putut obisnui cu curatarea colturilor, mie mi se pare ca e prea mare, si tot ma chinui cu ea, insa probabil de la obisnuintea mea cu mopuri mici vine acest inconvenient.



- galeata (e destul de mare, trebuie sa ai loc de depozitare pentru ea) , ei cred ca aici e noutatea in cazul mopurilor, caci cu pedalare le storci, nu te mai chinui cu stoarcerea cu mana. Fiind micuta si fara puteri prea mari, intodeauna la spalarea pardoselii chinul era stoarcerea mopului, insa am cam scapat de acest lucru. Nota 10 pentru galeata cu centrifuga! Insa ca si ce auzi la reclama si ce e cu adevarat: la Tv zice ca se poate stoarce mopul cu pana la 1000 de rotatii pe minut! Wow, adica cu cat se centrifugheaza hainele mele (nesensibile) in masina de spalat rufe! Ei asta mai greu... poate daca pui la pedalat pe Lance Armstrong obtii aceasta viteza, dar eu nu cred ca ating nici 800 :))

Ca si concluzie: merita investitia facuta, caci vorbim de investitie! Atentie insa de unde il cumparati, ca netul e plin de fake-uri

Al meu l-am achizitionat de aici, la un pret super! VEZI PRETUL AICI LA MAI MULTE MODELE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu