duminică, 3 mai 2015

Parere blender Fitmix

Inainte de a va spune mai mult despre blenderul Fitmix deoarece multi prienteni l-au confundat cu un storcator, trebuie sa intelegem ca este o diferenta mare intre un blender si un storcator. Blenderul nu face altceva decat marunteste tot ce pui in el, si deobicei poti sa pui o diversitate foarte mare in el , pe cand storcatorul stoarce sucul din legume si fructe...


Ceea ce este foarte fain la blenderul Fitmix esste robinetul, cu ajutorul caruia sucurile intra direct in pahar, sau este un alt mod de a avea copilul langa tine cand ii prepari ceva, si el trebuie sa fie care da drumul la robinet. Insa probabil ceea ce este foarte important la un blender, cutitele Fitmix chiar sunt foarte ascutite (probabil numele de piranha este pur marketing, si urmatorul model va fi shark .... ). Nu ma pricep la fizica, si insa cutitele chiar aspira in jos materialele din blender, astfel tot ce ai bagat in el este taiat uniform.

Eu am luat varianta verde (caci poti alege din cele trei culori), pentru ca e culoarea mea preferata, insa acest lucru este pur personal. Caietelul de retete nu e mare branza ce vine cu el, insa niciodata nu stii ce noutati iti poate aduce, deci l-am citit.

Merita banii sau nu? Acum ca l-am luat pot sa zic ca da, merita, insa daca ar fi de doua ori mai scump, atunci sigur nu l-as lua.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu