duminică, 3 mai 2015

Setul de Cutite Harry Blackstone



Deoarece sotul meu reuseste intodeauna sa-mi strice cutitele (le ia cand mestereste in curte sau in casa ceva pentru copii sau gradina) am zis sa incerc si setul de cutite Harry Blackstone, sa vedem ce stie...
In primul rand imi este ideal pentru ca am foarte multe cutite, si asa si sotul a primit cateva din ele, numai sa nu se atinga de acelea pe care le folosesc in bucatarie...



De taiat taie bine fiecare, insa sa vedem cat va rezista in timp. Ale mele care le folosesc in bucatarie, sigur vor fi bune si peste un an, testul adevarat insa le va face sotul meu :)
Voi reveni cu alte pareri, de indata ce le vom folosi si pentru alte intrebuintari decat pentru care sunt facute...

http://profitshare.ro/l/1655686

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu