marți, 12 mai 2015

Set 3 tigai biolux

Inainte de a cumpara setul de tigai biolux, am fost reticient la raportul pret/calitate insa dupa ce am testat fiecare in parte, am o opinie foarte buna despre cele 3 tigai. Pana acum nu am avut tigaie ceramica deloc, asa ca era ceva cu totul nou pentru mine, si pot spune ca cele ceramice sunt cele mai bune pana acum. Insa (ca si la alte tipuri) aveti grija sa nu folositi furculite sau cutite la prepararea in tigaie, caci stratul ceramic se poate deteriora, deci stricati toata tigaia.
Problema la cumpararea unui astfel de seturi este legat de site-ul de pe care il cumparati, caci preturile difera foarte mult. E o copie cel care e mai ieftin? sau poate ca si cel scump este acelasi copie, insa are un adaos si mai mare...
Desi la un vanzator adevarat poate vi se pare pretul mare, daca luam pretul pentru o singua bucata, atunci vedem ca o tigaie biolux este sub 100 de lei. Verifica aici

Singurul lucru care mie personal nu-mi place (insa acesta nu tine de calitatea produsului) este faptul ca tigaia cea mai mica putea sa fi si mai mica, stiu pare stupid dar diferenta dintre cea mica si mijlocie e foarte mica, undeva pe la 5 cm (conform datelor oficiale e de 4 cm).

Tot ce am preparat in cele 3 tigai Biolux Peterhof au iesit super, nu sa lipit nimic de ele, nu am ce reprosa. Asa ca nu pot decat sa recomand acest produs.
Ale mele l-am cumparat de pe un site care stiu sigur ca aduce produse originale, si nu contrafacute (deci nu este cel mai ieftin).


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu