joi, 3 decembrie 2015

Parere despre Doubletta Plus Deluxe

Mai nou am vazut ca a aparut si Doubletta Plus Deluxe si deoarece nici versiunea simpla nu am avut-o, am zis ca mai bune dau acum cu 50 de lei mai mult pentru "versiunea full extra" , si nu o sa plang peste o luna-doua ca imi trebuie si gratarul pentru carne sau gratarul pentru fiert.
Caci mare diferenta intre cele doua nu este, tigaile is aceleasi, doar cele trei accesorii sunt in plus, insa daca vreti sa achizitionati oricare dintre cele doua variante eu va recomand cel Delux, caci nu o sa va para rau.

Asa cum la toate produsele ce le vad la Tv si le comand, incep cu partile negative, va zic si la aceste tigai ce nu e chiar asa ca in reclama:
- desi se tot vorbeste ca nu ies aburii dintre cele doua tigai si se inchide perfect ( da, cele doua se inchid perfect) insa aburii tot trebuie sa iasa, si defapt ies pe cele 3 orificii special pentru acest scop. Deci mirosul  din bucatarie va fi acelasi si si aburii, numai ca ies pe cele trei orificii, cam atat.
- magnetul de pe maner ar fi putut sa fie un pic mai mare, caci la intoarcerea tigaii ai sanse ca cele doua manere sa se "dezlipeasca"










Cam atat pana acum despre ce am observat ca si minusuri la aceste tigai, insa partile pozitive sunt mai multe:
- desi am zis ca aburii ies in cele trei orificii, acestia sunt pe partea opusa a manerului, deci nu te "arde"
- am avut de comentat si la magneti, insa cand nu intoarcem cele doua tigai atunci functioneaza impecabil, sistemul se inchide cu usurinta, fara nici un pic de efort!
- accesoriile sau mai bine zis gratarele sunt ideale, caci daca vreti sa preparati ceva la abur atunci aveti gratar special pentru acest scop (pentru vegetarieni e ideal) insa si cel de carne e super.
- Setul Doubletta Plus Deluxe chiar poate inlocui multitudinea de oale, cratite si tigai care ocupa mult loc, insa inainte sa aruncati cele vechi, testati acest sistem sa vedeti ce stie si ce poate inlocui.

In rest mancarurile chiar ies bine, caci acesta este un fel de oala sub presiune insa fara presiune inalta. Si deorece este acoperit cu un strat ceramic, nu se lipeste de el nimic, dar recomand sa nu folositi cutite, furculite, lingurite din inox cand intoarceti-preparati mancarurile, pentru a nu afecta acest strat.

Deoarce nu am avut un astfel de sistem pana acum nu pot sa fac comparatie cu alte modele, dar despre Doubletta Plus Deluxe am o parere foarte bune, si desi este unpic cam scump (pentru mine) pot sa zic ca a meritat banii!




6 comentarii:

  1. Poti sa-mi spui ce dimensiuni au cele doua tigai ...inaltime, diametru ?
    Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poti sa-mi spui ce dimensiuni au cele doua tigai ...inaltime, diametru ?
    Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Poti sa-mi spui cum se foloseste accesoriul pt. aburi? L-am folosit azi si nu am stiut cum sa-l scot xa sa verific friptura dedesupt. A trebuit sa adun legumele cu o lingura ca sa pot scote suportul. Mi-ar fi placut sa aiba un maner de care sa-l apuci si sa-l ridici. Daca ai descoperit un mod mai usor de a-l scoate impreuna cu ce ai pus pe el, as aprecia mult sugestia ta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foloseam o furculița si ridicam usor cu tot cu legume într-adevăr chin si acolo eu regret ca am luat-o

      Ștergere
  4. Nu recomand absolut deloc,se prinde de ea ,tre sa o las la imuiat sa o pot spala,regret enorm ca am luat-o ,cică când întorci nu curge nimic, ba da se prelinge tot ,cartofi in schimb ies cat de cat ok

    RăspundețiȘtergere