luni, 1 februarie 2016

Parere ochelari Polaryte HD



Eu personal de cel putin zece ani numai ochelari de soare polaritati am, asta deoarece, odata incercati nu va mai puteti "reintoarce" la cele clasice, caci diferanta dintre una polarizata si una nepolarizata e mare. Prima mea achizitie a fost un Polaroid, si dupa ce mi s-a spart rama, iarasi am ramas la aceasta marca, insa mai nou a iesit de tot de pe aceasta piata, dupa care am luat una ceva no name dintr-un magazin de sport, insa acela nu era destul de buna.
Insa sa va zic unpic pentru cine si de ce recomand aceste tipuri de ochelari. Cred ca cel mai recomandat este pentru soferi, caci reflexia luminii soarelui de pe alte masini e eliminata (atentie insa, ca depinde in ce unghi e reflectat lumina, si nu chiar in toate cazurile e valabil acest lucru). Acest lucru pana cand nu incerci un astfel de produs, nu credeai ca este posibil, caci ochelarii de soare normali doar diminua din reflexie.




Diferena intre ochelari de soare normali si polarizati
 Totodata reflexia luminii de pe apa este eliminata, insa in unele cazuri doar diminuata. Deci daca esti la mare, sau la un lac, poti sa te uiti linisti la apa, caci nu esti deranjat de reflexia orbitare! Din pacate la noi oamenii nu prea stiu ce inseamna un astfel de ochelar, si nu cumpara de acestia (unii soferi si pescari stiu despre ele, insa un procent foarte mic) caci nu prea se gasesc si sunt mai scumpe. Cele polaroid cand se gaseau incepeau de la 150-200 de lei, insa acum preturile au ajuns sa fie mult mai mici, de pilda setul de Polaryte HD este undeva sub 300 de lei, insa primesti 3 perechi, deci mai putin de 100 de lei bucata!
Deci daca ai ochi sensibili la lumina (deschisi la culoare), petreci mult timp la volan, esti pescar, sau iti plac sporturile de iarna, acesti ochelari chiar merita pretul dat.
Polaryte HD il am de 3 luni (din pacate l-am luat iarna, crezand ca ma ajuta in munti cand e zapada, insa zapada nu a fost...) si pan acum sunt multumiti de ele, insa e prea devreme sa zic daca tine in timp, caci de obicei ochelarii polarizati au boala, ca stratul de polarizare se sterge de pe ele, si raman doar niste ochelari normali.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu