luni, 1 februarie 2016

Volume max aparat auditiv


Desi la noi nu prea se fac studii, pe plan european hipoacuzia afecteaza 20% din populatie. Asa sunt si parintii mei, care au ajuns la o varsta inaintata si cum la varstnici e foarte frecvent, a aparut hipoacuzia moderata (inca aud, dar nu destul de bine). Si desi in prima faza nu au vrut sa le cumper niste aparate euditive, pana la urma au fost de acord. Tatal meu a fost super incantat din primul minut, nu mai pleaca nicaieri din casa fara ele, insa le-a trebuit ceva timp sa invete cum se incarca, si la ce volum sa seteze sa ii fie foarte bine. Insa mama mea are pareri diferite despre acest aparat, zice ca o deranjeaza, ca asa vede toata lumea ca are probleme, etc.. Probabil ca ii este rusine, desi aceste aparata sunt pentru a te ajuta in prima faza,si nu sunt acesorii de moda.


Deoarece trebuia sa iau doua, am luat pana ala urma Volume Max, cred ca pretul era sub 200 de lei, insa macar tatal meu este super incanta, si asta conteaza. Deoarece mama nu-l foloseste daca se strica una, mai avem una de rezerva, atat la aparat cat si la incarcator :)
In cazul nostru parerile sunt impartite despre acest fel de produs, poate ca in cazul dvs o sa fie doar laude, sau cine stie, doar pareri negative.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu