joi, 12 noiembrie 2015

Parere despre Ab Generator

Cati dintre noi pot spune despre burta (da am zis burta si nu abdomen, caci in ziua de azi sa vezi cineva cu abdomen plat e o raritate) pe care o avem suntem multumite de ceea ce vedem in oglinda? Poate ca tu esti printre putinele care au un abdomen pe care si le doreste orice femeie, insa eu dupa doi copii am o burta care e din ce in ce mai mare - si nu sunt insarcinata cu al treilea copil!
Am incercat in casa tot feluri de exercitii insa ba ma doare coloana, ba gatul, ba fac exercitiile cu tot corpul si nu din abdomen, si rezultate evident ca nu am obtinut. Asa ca tot vazand reclama la Ab Generator, am zis ca trebuie sa incerc, caci pozitia in care trebuie sa faci exercitiile e total nou, si nu trebuie sa-ti misti deloc capul - ca sa ma doara gatul...
Desi pretul nu e unul mic, daca previn trecerea la o marime si mai mare la pantaloni, mi se amortizeaza investitia destul de repede :) . Sotul nu era prea incantat ca iarasi comand ceva si el tre sa-l plateasca, insa deja cand a venit curierul cu el a zis ca e ceva de calitate ca desi e foarte mic are o greutate considerabila!



Desfac coletul repede, ma uit cum se regleaza si crezandu-ma campioana am setat pe nivelul intensiv (penultimul din cele 5 trepte de dificultate)... Ei bine credeti ca am putut face mai mult de 6 repetari? Cu o mica rusinare in mine, am pus frumos pe incepator, si asa puteam sa fac exercitiile cat de cat ok. Deoarece stau intr-o pozitie interesanta in primele 2-3 zile ma durea peste tot (si bratul) - probabil am inceput sa folosesc niste muschi pe care nici nu le stiam ca le am :)

Cateva dintre parerile mele (bune si nu atat de bune) despre acest Ab Generator:
- pare de calitate, din otel, se simte si la greutatea pe care o are
- pliat ocupa destul de putin loc
- cele cinci nivele de dificultate chiar se simt cand treci de pe una inferioara la urmatorul
- chestia aia cu computerul multifunctional cu afisaj LCD e ... nefolosit de mine, si calitatea lui e indoielnica
- pretul pentru unii poate fi cam mare, desi pan la urma merita dinplin

Dupa o saptamana de facut exercitii cu el am trecut pe treapta intermediara, deci am avansat destul de bine, si recomand pentru toti ca sa inceapa cu nivelul "incepator", pana cand va acomodati cu aparatul si sa faceti miscarile corect (desi nu prea ai ce sa faci gresit), si dupa aia sa treceti pe urmatoarele.
Cand apar rezultatele? La mine dupa 3-4 saptamani. Poate ca la voi o sa apara mai repede, sau poate si mai tarziu, insa dupa cate stiu eu formarea abdomenului necesita cel mai mult timp.

Si in final daca as recomanda la prietenele mele sau nu? Categoric DA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu