miercuri, 13 mai 2015

Setul Handy Bulb

Toti am vazut la televizor reclama pentru Handy Bulb, insa este el asa de bun cum este in reclama? Daca cautati comentarii si pareri despre Handy Bulb, atunci toata lumea zica ca e bun, insa chiar e asa?
Sa luam pe rand ceea ce e imortant:
- rezistenta : da, handy bulb este foarte rezisent, nu se sparge usor, insa nu incepeti sa-l aruncati pe podea sa vedeti daca se sparge sau nu.


- cost total: nu uitati ca daca luati un set intreg de 8 bucati, mai trebuie sa luati si 24 baterii la ele... ceea ce va ridica costul destul de mult
- cat de luminos este? Pai as zice ca are o lumina de "ghidare", sau mai bine zis sa vezi cate ceva cu ajutorul ei, insa nu vei citi la lumina unui astfel de lampi, caci are o lumina destul de slaba.
- deoarece e led, si are protectie in jurul lui, acesta nu se incalzeste, deci puteti sa-l puneti linistit si langa copil, depilda langa patul lui, mai ales daca ii este frica de intuneric.

Eu am cumparat 8 bucati, ca sa am si rezerva, daca se strica careva (insa nu a fost cazul pana acum), si am iesit undeva la 16 lei buvata, deci e destul de rezonabil pretul/bucata. Am vazut si mai ieftin pe unele site-uri, insa marea majoritate arau ceva chinezarii contrafacute, nu cele "originale".

Daca vrei sa-l cumperi, recomand acest site.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu