miercuri, 13 mai 2015

Tigaia thermo-ceramica Duo Magic

Dupa ce eu am cumparat setul Biolux, prietena mea a comandat ceva asemanator, un set de 3 tigai ceramice Duo Magic, care arata bestial. Cand am fost la ea, si tocmai gatea, eram curioasa, daca e mai bun sau nu ca setul meu?
Va pot spune ca cele 2 seturi de tigai sunt foarte identice, si au acelasi caracteristici:
- alimentele gatite alunecă din tigaie
- au un strat ceramic non aderent
- curatare usoara
- pot fi puse in masina de spalat vase
- se pot folosi pe orice tip de aragaz
- puteti renunta la ulei

Si la ea mancarurile preparate cu Duo Magic au avut un gust mai puternic, probabil din cauza ca nu a folosit ulei si acesta nu a "acoperit" gustul mancarurilor.
In rest oricare din cele 2 seturi ati cumpara, sigur iesiti castigator, mai ales la sanatate!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu