marți, 26 mai 2015

Setul Vibrazer Deluxe

Deoarece am inceput sa renovez o casa foarte veche, imi trebuia o ustensila multifunctionala, care sa ma ajute mai ales la slefuirea suprefetelor din lemn dar nu numai.
Cea ce imi place la Vibrazer este marimea destul de mica, puterea motorului destul de mare, si ce era foarte important la mine, si un numar de vibratii foarte mare, ceea ce ma ajuta la slefuirea suprafetelor mari. Vibrazer are undeva la 250-300 de vibratii pe secunda! sau 15-20 de mii pe minute, ceea ce imi usureaza munca foarte mult, caci nu mai tre sa dau ore in sir cu smirghelul! Forma fiind in triungi, am acces bun la colturi si in locurile mici, deci nu am de ce sa ma plang! Singura chestie care m-a pus pe ganduri: de unde iau glaspapir cand mi se termina?


Insa in ceea ce nu prea am incredere este lama semicirculara pentru metale dure, nu cred ca va face fata, sincer nu l-am incercat, la taierea metalelor merg cu flex...
Pentru mine Vibrazer Deluxe este o unealta foarte buna, si pare a fi de o fabricatie solida, nu stiu daca poate fi folosit la chiar atatea lucruri, cum este prezentat in reclame, insa eu am achizitionat-o in primul rand pentru a slefui suprafete din lemn.

Si ca fapt diver, un prieten a cumparat si el un astfel de ustensila multifunctionala (adevarat ca de pe un alt site) si al lui e parca total diferit (mult mai usor, cred ca o copie chinezeasca), asa ca atentie de unde il cumparati!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu