vineri, 10 februarie 2017

Parere despre Setul de tigai Regis Stone

Cred ca am testat pana acum cam toate tigaile care apar in reclamele la televizor, unele bune, altele care nu valoreaza nici jumatate din pretul cu care se poate comanda. Fiind la o prietena am vazut ca are o tigaie care am vazut-o la televizor, insa nu mai stiam care e. Era vorba despre Regis Stone, cica cu efect de piatra incinsa.
Wow, asta da marketing. Voi ati gatit candva pe piatra incinsa? Caci eu nu, si sper sa nu ajungem inapoi in epoca de piatra, sa revenim la gatire pe piatra.
Ca si prima impresie, si fara a ne gandi la reclama din televizor :
- este o tigaie :)
- este usoara
- talpa pare a fi de calitate.
- fiind aproape nou, nu se lipesc de el mancarurile
- stiu ca nu e sanatos, insa am gatit cu ulei, caci unele mancaruri fara ulei nici nu se compara la gust. Deci nu stiu cum se comporta daca nu folosim ulei





Se spune despre Regis Stone este rezistent la zgarieturi, insa acesta tine si de modul de folosire, caci daca vom folosi furculita din inox la prepararea mancarii, probabil vom reusi sa distrugem acest strat! Eu nu am incercat, caci nici nu era a mea, si daca chiar ar fi fost vorba sfie tigaia mea, nu il iau ca sa vad cat de repede o pot strica :)
La distributia caldurii, trebuie sadau dreptate celor spuse la reclama, chiar este asa, insa asta doar se "simte" pe aragaz, iar la plitele incorporabile cu inductie caldura vine deja uniform.
Probabil sunt tigai bune, insa voi reveni cu alte pareri dupa cateva luni, caci asa noi, sunt bune si frumoase, sa vedem cum rezista in timp.
Voi aveti? cum vi se pare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu