miercuri, 26 august 2015

Cu pernele vitapad nu ma mai doare spatele

Sincer, inainte sa cumpar setul de perne vitapad (caci am luat la promotie 1+1 bucati) am fost cam sceptic in ceea ce priveste "rezultatele", insa deoarece stau 9 ore pe scaun la servici, am zis nerita sa incerc.
Si dupa numai doua zile de utilizare pot spune ca nu ma mai doare spatele, si stau mai drept pe scaun - in pozitie recomandata de medici si toata lumea. Doearece am primit 2 perne Vitapad una am lasat acasa, ina nu i-am gasit locul, insa dupa 2 zile cand il caut, nu-l mai gasec. Sotia l-a incercat acasa, si fiinda ii era farte comod la dus si ea la serviciu.


Acum trebuie sa comand inca un set, caci statul pe scaun a devenit atat de confortabil incat merita fiecare leu.
Da era sa uit de pret! Pe net am vazut pe la mai mult site-uri, insa dinpacate sunt multe contrafacute. Daca vreti originalul atunci recomand ACEST SITE.
Despre ce se zice la televizor ca are spuma si gel si iarasi spuma, sincer nu prea ma intereseaza, important pentru mine este ca chiar este confortabil, stau intr-o pozitie corecta si nu ma mai doare spatele, si acelasi lucru aud si de la sotie! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu