marți, 6 octombrie 2015

Parere Livington Iron

Din fericire cu avansarea tehnologiilor si in sfera electrocasnicelor, viata noastra este din ce in ce mai usoara (in comparatie cu a femeilor de acu 50 de ani, sa nu vorbim de si mai demult). O inovatie care ar trebui sa fie prezent in toate casele romanilor este fierul de calcat fara fir! Daca pana acum ai crezut ca nu se poate calca mai usor si mai rapid, atunci zic sa incerci fierul de calcat Livington Iron!

VEZI SI ALTE PARERI DESPRE LIVINGTON IRON AICI

Inainte de achizitie eram convins ca fierul de calcat va fi foarte greu, caci trebuie sa aiba cumulutari in el, nu? Nu stiu ce tehnologii noi sunt in sfera acumulatoarelor, dar Livington Iron nu este delog grea! Cred ca celalalt fir de calcat cu cablu pe care am avut-o era aproape la fel de grea, insa datorita faptului ca acesta nju are cablu, nu mai ai alta rezistenta, deci vei calca mult mai usor! Acum chiar ca e joaca tot procesul de calcare, caci nu mai tre sa trag cablul de la masa de calcat pana la priza din perete, sa leg fierul de calcat de masa, si tot ma agatam intodeauna de firul aparatului. Cu aparat am primit si un asa numit perie pentru textile, insa nici nu am incercat, caci nu am ce face cu el, eu am luat aparatul ca sa calc cat mai usor si mai comod, nu sa pun perie peste fierul de calcat. Probabil unii dintre Dvs il gasiti ca si ceva util, insa fiecare cu ce este important pentru ea.
Problema achizitiei a fost destul de mare, caci am vazut pe tot feluri de site-uri la preturi foarte diferite acest fier de calcat Livington Iron. Pana la urma am comandat de la cei care dau si reclama la televizor (nu am riscat).





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu